Müşteri İlişkileri Politikamız

Müşteri Deneyimi Anayasası

Aksigorta ailesinin değerli üyeleri olarak, tüm çalışanlarımızla müşterilerimize daha iyi bir deneyim yaşatmak için aşağıdaki maddeler doğrultusunda ilerliyoruz:

Madde 1

Aksigorta, müşterilerine arkadaşlarına anlatacakları kadar kişiselleşmiş olumlu ve sıcak deneyimler yaşatır.

Madde 2

Aksigorta, organizasyonun her seviyesinde kendisini müşterinin yerine koyan bir yaklaşım benimser.

Madde 3

Aksigorta, çalıştığı çözüm ortaklarıyla birlikte sigortalılara yaşattığı bütün deneyimlerin sahibidir.

Madde 4

Aksigorta, müşterileri ile basit ve anlaşılır bir dille konuşur.

Madde 5

Aksigorta, müşterilerinin karşılaşabilecekleri riskleri fark etmesini ve bunları etkin yönetebilmesini sağlar.

Madde 6

Müşteriler, Aksigorta’nın uzman ekibine hızlı ve kolayca erişebilirler.

Madde 7

Aksigorta, sigortalıların hayatlarını kaldıkları yerden devam ettirebilmeleri için elinden geleni yapar.

Önce Müşterim Ekibi

Önce Müşterim Ekibi, Aksigorta müşterilerine güvenilir ve kolay bir deneyim sunarak, problemleri çözülene kadar yoldaşlık eder ve bambaşka bir şikâyet deneyimi yaşatır. Şikâyet datalarını detaylı analiz eder; müşteri iç görülerini ve acı noktalarını çıkartır. Müşteri hikâyelerini hazırlayarak; bunları yayınlar ve bu hikâyelerden yola çıkarak gelişim alanları üzerine iş birimleri ile görüşerek müşteri beklentilerine göre yeni süreçler tasarlar.

Aksigorta, çözüm ortaklarıyla birlikte, müşterilerinin daha iyi bir deneyim yaşayabilmeleri için çalışır.