Diğer Güvencelerim için Yardım

  • Diğer
  • Montaj Hasarları
null

Ne Yapmalıyım?

Aksigorta, montaj hasarı yaşaman halinde her zaman yanında... Aksigorta güvencesindeki emtian montaj sürecinde zarar gördüğünde aşağıdaki adımları izleyebilirsin.

Bizimle İletişime Geç

Hasar meydana geldiğinde sana yardımcı olabilmemiz için hemen bize bildirmelisin. 444 27 27 numaralı Aksigorta Hizmet Merkezi'ni arayarak bildirimde bulunabilirsin.

Dosyanı Takip Et

Süreçlerden haberdar olabilmek için Aksigorta Online’dan online olarak takip edebilir, gerekli bilgileri 444 27 27 numaralı Aksigorta Hizmet Merkezi’nden alabilirsin.

Belgeleri Bize Ulaştır

Aşağıda bulunan gerekli belgeleri temin ederek eksperine ya da veya Aksigorta Genel Müdürlüğü'ne ulaştırmalısın.

Gerekli Bilgi ve Belgeler

  • - Sigorta poliçesi
  • - Olaya ilişkin sigortalının beyanı ve ilgili tutanaklar
  • - Fiyat teklifini içeren ve hasar nedenini belirten teknik/yetkili servis raporu
  • - Hasar fotoğrafları
  • - Talep yazısı