nullSiber Koruma Sigortası

Siber Koruma Sigortası ile İşletmeler Artık Daha Güvende!

Siber Koruma Sigortası ile İşletmeler Artık Daha Güvende!

Siber Koruma Sigortası, işletmenizi dijital dünyadaki risklere karşı güvence altına alır. Siber şantaj, medya sorumluluğu, iş durması ve siber suç gibi birçok tehdide karşı kapsamlı koruma sağlar. Bu sigorta, şirketleri veri ihlallerinden kaynaklanabilecek zararları minimize eder, diğer dijital risklerden kaynaklanan mali kayıplara karşı korur.

Neler Güvende, Neleri Kapsar?

Siber Şantaj

İşletmenizin karşı karşıya kalabileceği siber şantaj tehditlerine karşı koruma sağlar. Fidye talepleri nedeniyle ortaya çıkan maliyetleri teminat altına alır.

Veri Kurtarma Maliyetleri

Kaybolan veya tehlikeye giren verilerin geri yüklenmesi için yapılan masrafları karşılar.

İş Durması

Bir siber saldırı olayı sonucu yaşanan operasyonel kesintilerden kaynaklanan gelir kayıplarını teminat altına alır, iş süreçlerinizin sürekliliğini sağlar.

E – Suç

Çevrimiçi dolandırıcılık ve hırsızlık gibi siber suçlar nedeniyle oluşan finansal kayıpları kapsar, dijital tehditlere karşı işletmenizi korur.

Veri ve Ağ Güvenliği Sorumluluğu

Üçüncü taraflara ait verilerin ihlali durumunda 3.kişilerden gelebilecek tazminat talepleri ve sigortalının savunma masrafları poliçe limitleri çerçevesinde ödenir.

Medya Sorumluluk

Sigortalıya ait web sitesi veya sosyal medya hesaplarından bir siber olay sonucu karalama, telif hakkı, unvan, slogan, ticari isim veya marka ihlali ya da gizlilik haklarının ihlali neticesinde sigortalıya yansıyabilecek tazminat talepleri ve savunma masrafları teminatıdır.

Düzenleyici Otorite Cezaları Masrafları

Poliçe süresi içerisinde, sigortalıya karşı siber saldırı sonrasında başlatılan yasal işlemler sonucu oluşacak düzenleyici ve otorite cezalarının yanı sıra KVKK ihlallerine ilişkin ceza ve müşteri bildirim masraflarını karşılar.

Ödeme Kartı Sorumluluklar

PCI- DSS'e tabi olan sigortalılara yönelik, bir siber olay sonucu PCI-DSS’in ihlal edilmesine bağlı olarak uygulanan para cezaları ve yeniden sertifikasyon masrafları teminat altına alır.

Acil Durum Müdahale İyileştirme Giderleri

Acil durum müdahale iyileştirme giderleri, ihlal yanıt hizmetleri, hukuki hizmetler, bilgisayar adli hizmetler, hasar bildirim hizmetleri ve çağrı merkezi maliyetlerini kapsamaktadır.

Siber Şantaj

İşletmenizin karşı karşıya kalabileceği siber şantaj tehditlerine karşı koruma sağlar. Fidye talepleri nedeniyle ortaya çıkan maliyetleri teminat altına alır.

Veri Kurtarma Maliyetleri

Kaybolan veya tehlikeye giren verilerin geri yüklenmesi için yapılan masrafları karşılar.

İş Durması

Bir siber saldırı olayı sonucu yaşanan operasyonel kesintilerden kaynaklanan gelir kayıplarını teminat altına alır, iş süreçlerinizin sürekliliğini sağlar.

E – Suç

Çevrimiçi dolandırıcılık ve hırsızlık gibi siber suçlar nedeniyle oluşan finansal kayıpları kapsar, dijital tehditlere karşı işletmenizi korur.

Veri ve Ağ Güvenliği Sorumluluğu

Üçüncü taraflara ait verilerin ihlali durumunda 3.kişilerden gelebilecek tazminat talepleri ve sigortalının savunma masrafları poliçe limitleri çerçevesinde ödenir.

Medya Sorumluluk

Sigortalıya ait web sitesi veya sosyal medya hesaplarından bir siber olay sonucu karalama, telif hakkı, unvan, slogan, ticari isim veya marka ihlali ya da gizlilik haklarının ihlali neticesinde sigortalıya yansıyabilecek tazminat talepleri ve savunma masrafları teminatıdır.

Düzenleyici Otorite Cezaları Masrafları

Poliçe süresi içerisinde, sigortalıya karşı siber saldırı sonrasında başlatılan yasal işlemler sonucu oluşacak düzenleyici ve otorite cezalarının yanı sıra KVKK ihlallerine ilişkin ceza ve müşteri bildirim masraflarını karşılar.

Ödeme Kartı Sorumluluklar

PCI- DSS'e tabi olan sigortalılara yönelik, bir siber olay sonucu PCI-DSS’in ihlal edilmesine bağlı olarak uygulanan para cezaları ve yeniden sertifikasyon masrafları teminat altına alır.

Acil Durum Müdahale İyileştirme Giderleri

Acil durum müdahale iyileştirme giderleri, ihlal yanıt hizmetleri, hukuki hizmetler, bilgisayar adli hizmetler, hasar bildirim hizmetleri ve çağrı merkezi maliyetlerini kapsamaktadır.

Sizleri dinliyoruz, yorumlarınıza değer veriyoruz.

Neden Aksigortalı Olmalıyım?

Sizin için değerli olanı birlikte koruyoruz. Müşteri odaklı bakış açımızı yenilikçi teknolojiler ile güçlendirerek mutlu müşteriler yaratıyoruz.
null

Mükemmel Müşteri Yönetimi Ödülü

null

En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü

null

Engelsiz Müşteri Deneyimi Ödülü

Sıkça Sorulan Sorular

Bir siber olay neticesinde sigortalının uğrayabileceği ve sigortalıya 3. şahıslar tarafından yöneltilebilecek tazminat taleplerini teminat altına alan sigorta ürünüdür.
Sigortalının bilgisayar sistemlerini olumsuz etkileyecek veya etkileme şüphesi bulunan her tür kötü niyetli fiili ya da insan hatası siber olay kapsamında değerlendirilir.

Tüm teminatlar tek poliçede kombine olarak verilmektedir.

Siber Şantaj

Veri Kurtarma Maliyetleri

İş Durması

E – Suç

Veri ve Ağ Güvenliği Sorumluluğu

Medya Sorumluluk

Düzenleyici Otorite Cezaları Masrafları

Ödeme Kartı Sorumluluklar

Acil Durum Müdahale İyileştirme Giderleri

Poliçe prim ödemelerinde peşin ya da taksitli seçenekler mevcuttur.

Siber Koruma Sigortası’nda farklı teminat limitleri için belirlenmiş muafiyet alternatifleri bulunmaktadır.

Günümüzde farklı ölçekteki hemen her işletme siber risklerle karşı karşıyadır. Bu sebeple,

KOBİ’ler başta olmak üzere her ticari işletme Siber Koruma Sigortası’nı satın alabilir.

Poliçe süresi 1 yıldır.

Evet, ciro bilgisi doğru teminat limitleri ile teklif alabilmenize yardımcı olacaktır.

Aksigorta Siber Koruma Sigortasına sahipseniz hemen 0800 621 25 03 numaralı telefondan hasar ihbarında bulunabilirsiniz. Sadece bu numara aranması gerekmekte olup, sizi karşılayacak uzman ekip, yaşanan siber olayı incelemek için telefonda canlı destek sağlayacaktır.