En yakın Akbank şubesini ziyaret ederek KOBİ Dijital Güvenlik Sigortanızı satın alabilirsiniz.
İşyerinizi KOBİ Dijital Güvenlik Sigortası ile Dijital Risklere Karşı Güvence Altına Alın!
Kimlik bilgilerinin çalınması veya kimlik bilgilerinin sigortalının bilgisi, isteği ve veya kontrolü dışında kullanılması sonucunda maruz kalınan zararlar
Kimlik bilgilerinin çalınması veya kimlik bilgilerinin sigortalının bilgisi, isteği ve veya kontrolü dışında kullanılması sonucunda maruz kalınan zararlar
Aynı kurum içerisinde 10 cihaza kadar PC, Mac, Cep Telefonu ( iOS, Android) olmak üzere, cihazlarının içindeki bilgiler için gelebilecek kötü niyetli saldırılara ve casus yazılımlara karşı maksimum güçlendirilmiş güvenlik koruması sağlayan güvenli tarayıcı yazılımı sunulmaktadır
Kobi'nin sahibi veya ortağının kendisine ait elektronik cihazlarının donanımsal veya yazılımsal veya ikamet ettiği evde / ofiste bulunan multimedya cihazları, elektrikli ev aletleri için sadece telefonda ve/veya uzaktan bağlantı ile verdiği çözüm hizmetlerini içermektedir.
Mükemmel Müşteri Yönetimi Ödülü
En İyi Müşteri Deneyimi Ödülü
Engelsiz Müşteri Deneyimi Ödülü
18 yaş üzeri Türkiye’de ikamet eden şirket veya micro segmentindeki tüm müşterilerimiz satın alabilir.
Kaspersky Yazılımında Dijital Güvenlik Paketinde 5 cihaz koruma altındayken, Kobi Dijital Güvenlikte 10 cihaz koruma altındadır. Kobi Siber Güvenlik Sigortasında kobi müşterilerine özel olarak Oltalama ve Siber suistimal teminatları bulunmaktadır.
Peşin ,1 peşin 5 taksit ve kredi kartına 9 taksit
Hayır kapsam dışındadır. Sigortalının Türkiye Cumhuriyeti’nde ikamet etmesi ve olası hasarın Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde gerçekleşmesi gerekmektedir.
Hırsızlık olayının tespiti sonrası en geç 48 saat içinde 0212 370 24 27 numaralı Dijital Güvenlik Destek Hattı ile iletişime geçerek hasar ihbarında bulunulmalıdır.
ATM Kapkaç Teminatı Bildirimleri için ; Bankadan çekilen tutarı, ilgili ATM bilgisini, işlem tarihi, saati vb. gösteren banka kaydı ve Olayın nasıl gerçekleştiğini ve yaşanan durumu anlatan resmi belge gerekmektedir.
Hukuki Masraf Talepleri için; karakola yapılmış başvuruya ait resmi kayıt , Olayla bağlantılı olan tüm yazışmalar, kararlar ve çağrılar, teminat kapsamındaki masrafların belgeleri, yani fatura asılları ve ödeme makbuzları, İlgili dava veya hukuki işlemle ilgili belgeler gerekmektedir.
Şifre Koruma Teminatı için ; Yapılan izinsiz harcamalarla ilgili olarak bankaya gönderilen itiraz formu ve bu itiraza karşı bankadan alınan yazılı cevap , Kredi/ATM kartının çalınması veya dolandırıcılık vakası durumunda ilgili adli merciilere yapılmış başvuruya ait belge (zapt) , Son 6 aya ait banka hesap özeti veya kredi kartı ekstresi, itiraz edilen işlemleri ve tutarları gösteren belgeler gerekmektedir.
Teknoloji Asistans Paketi'nden faydalanmak için 444 1 277 Nolu Destek Hattı'ndan ulaşılabilir. Anlaşmalı kuruluşların kurallarına ve yönlendirmelerine uyulması gerekmektedir.
Yazılımı aktif hale getirmek için 444 1 277 numaralı telefondan İletişim Merkezine başvurulması gerekmektedir
Sizleri dinliyoruz, yorumlarınıza değer veriyoruz.