Hasar Bildirimi ve Gerekli Belgeler
Bizimle İletişime Geçin
Cam kırılması sonucu oluşan hasarı bize bildirmek için zaman kaybetmeden 444 27 27 numaralı Aksigorta Hizmet Merkezi’ni aramalısınız.
Dış cephe camı hasarlarında, hasar bildirimi öncesinde Aksigorta anlaşmalı cam servislerini tercih edebilirsiniz. Detaylı bilgiyi 444 27 27 Aksigorta Hizmet Merkezi’nden alabilirsiniz.
Ekspertiz Yaptırın
Cam kırılması kaynaklı hasarın tespiti için bir eksper görevlendirmemiz gerekebilir. Görevlendirme gerçekleştiğinde sizinle iletişime geçecek olan eksperimiz ile randevu oluşturarak hasar tespiti yaptırmalısınız. Eksper ataması gerekmeyen durumlarda ise hasara ilişkin belgeleri Aksigorta’ya göndermelisiniz.
Belgeleri Bize Ulaştırın
Hasar bildiriminden sonra gerekli bilgi ve belgeleri hazırlayıp olay yerine gelen ekspere teslim etmeli veya Aksigorta Genel Müdürlüğü’ne ulaştırmalısınız. Belgelerinizi, e-posta adresimiz ve WhatsApp hattımız üzerinden online olarak teslim edebilirsiniz.
- E-posta: hasarevrak@aksigorta.com.tr
- WhatsApp: 0534 980 40 21
Cam Kırılması Hasarları İçin Gerekli Bilgi ve Belgeler
Cam Kırılması Hasarları İçin Gerekli Bilgi ve Belgeler
- Tutanak veya olayı anlatan yazılı beyan
- Bireysel sigortalıysanız T.C. kimlik numarası
- Ticari işletmeniz sigortalıysa vergi levhası
- Tarafımızca eksper görevlendirilmediyse hasara ilişkin fotoğraflar (Acil müdahale gerektiren durumlarda müdahaleden önce fotoğraf ve video çekilmelidir.)
- Tarafımızca eksper görevlendirilmediyse hasarın onarımına ilişkin faturalar
- Onarım faturası veya teklifi
- Size veya firmanıza ait IBAN
Hasar Dosyanızı Takip Edin
Sürece hâkim olmak adına hasar dosyanızı mutlaka takip etmelisiniz. Hasar dosyanızla ilgili bilgi almak için 444 27 27 Aksigorta Hizmet Merkezi’ni arayabilir veya Aksigorta Online’dan ya da Aksigorta Mobil uygulamamızdan süreci kolayca takip edebilirsiniz. Ayrıca ihbar aşamasında onay verip mesai saatleri içerisinde WhatsApp üzerinden anlık bilgi almanız da mümkün.