AkSigorta

SİTE İÇİ ARAMA

HASAR İŞLEMLERİ

Hasar Anında Yapılması Gerekenler

Değerli Sigortalımız,

Hasar meydana geldiği zaman hiç vakit kaybetmeden bizi haberdar ediniz. Bunun için 444 27 27  numaralı telefondan Aksigorta Hizmet Merkezi’ni aramanız yeterlidir.

Hasarın bildirimi aşamasında aşağıda sıralanan bilgiler sizden istenecektir:

  • Poliçe ve acente numarası
  • Sigortalının adı, soyadı, ticari unvanı
  • Hasar tarihi
  • Tahmini hasar miktarı
  • Hasarın mahiyeti
  • Ekspertiz yapılacak yerin açık adresi ve telefonu
  • E-posta adresi
  • IBAN Numarası

Hasar anında acil bir yardıma ihtiyaç duyuyorsanız bunu mutlaka Hizmet Merkezi görevlisine iletiniz. Görevlimiz size gereken yardımı hemen organize edecektir.

Hasarınızı bize ihbar ettiğinizde tarafınıza verilecek olan dosya numaranızı mutlaka not ediniz. Tüm yazışma ve görüşmelerde bu dosya numarası kullanılacaktır. Hasarınızın ödemenize kadar olan süreçte dosya numaranızı bilmeniz size kolaylık sağlayacak, işlemlerinizi hızlandıracaktır.

Sizden talep edeceğimiz hasar evraklarını mümkün olduğu kadar çabuk temin ediniz ve hasar dosya numaranızı referans göstererek gönderiniz.

Hasarınızın tespiti için eksper görevlendirilmiş ise lütfen talimatlarına eksiksiz uyunuz.

Herhangi bir sorunuz ve dosyanızın durumunu öğrenmek için yine mutlaka 444 27 27 numaralı telefondan Hizmet Merkezi’mizi arayınız.

 
 
    HASAR DOSYASI GÖRÜNTÜLEMEK İÇİN MÜŞTERİYSENİZ MÜŞTERİ GİRİŞİ , İŞ ORTAĞIYSANIZ İŞ ORTAĞI GİRİŞİ BUTONUNU TIKLAYINIZ